Blog

Tipy na rýchle a bezproblémové presťahovanie kancelárie

Tipy na rýchle a bezproblémové presťahovanie kancelárie

Nové kancelárske priestory na lepšom mieste alebo s lepším vybavením sú veľkým lákadlom, avšak samotný proces sťahovania je veľmi náročný. Navyše naňho zvyčajne nemáte veľa času, pretože nemôžete na dlhšiu dobu prestať poskytovať svoje služby. Ako sa na sťahovanie kancelárie pripraviť? Ako kanceláriu presťahovať čo najrýchlejšie?

Vytvorte si časový plán sťahovania

Pri sťahovaní vlastnej domácnosti si viete zobrať pár dní dovolenky počas ktorých to zvládnete, avšak ako presťahovať kancelárie tak, aby ste neobmedzili chod vašej firmy? Všetko je o riadnom plánovaní. Kým presťahovanie malej kancelárie s pár zamestnancami sa dá stihnúť v priebehu dňa, sťahovanie veľkých kancelárií so stovkami až tisíckami zamestnancov môže trvať aj týždne. Je preto potrebné premyslieť si v akom poradí sa budú sťahovať jednotlivé tímy, čo všetko budete sťahovať, kde budú zamestnanci počas sťahovania, kto bude čo robiť, ako to bude robiť a kedy to bude hotové.

Komunikácia so zamestnancami

Zmena pracovného prostredia ovplyvní aj vašich zamestnancov, je preto potrebné o sťahovaní s nimi komunikovať. Zamestnancov, ktorí budú mať priamy vplyv na proces sťahovania, by ste do procesu mali zapojiť čo najskôr. Sťahovanie je zmenou pre každého zamestnanca, a preto nezabudnite v správnom momente všetkým zamestnancom oznámiť nadchádzajúce zmeny.

Zamestnanci vám pri sťahovaní môžu aj pomôcť. Môžete pre zamestnancov vytvoriť list úloh, ktoré majú sami splniť pred sťahovaním. Požiadajte ich, aby si zbalili svoje osobné veci a priniesli si ich späť až po presťahovaní na nové miesto. Pokiaľ majú notebooky alebo môžu pracovať z domu, požiadajte ich o to tiež. Vaša firma takto pokryje svoje služby a zamestnanci budú doma určite produktívnejší ako v neporiadku a hluku zo sťahovania.

Prenajmite si profesionálny sťahovací tím

Profesionálny sťahovací tím je základom rýchleho a bezproblémového sťahovania kancelárie. Ak potrebujete, profesionáli s mnohými skúsenosťami vám pomôžu celé sťahovanie aj naplánovať. Navyše na nich môžete nechať aj balenie, nakladanie, prevoz, vykladanie a dokonca aj montáž všetkých vecí, ktoré potrebujete presunúť na nové miesto. Sťahovacia služba si s vami prejde staré aj nové priestory a veci, ktoré treba presťahovať. Spolu naplánujete čo v akom poradí sťahovať a profesionáli zabezpečia, aby sa na poslednú chvíľu nestalo, že sa niečo nezmestí alebo nebude stíhať.

Nezabudnite na doplnkové služby

Po presťahovaní je potrebné, aby všetko fungovalo. Nezabudnite preto zabezpečiť ľudí, ktorí na novom mieste pozapájajú monitory, telefóny, internet a všetko ostatné potrebné pre bežnú prácu. Nový priestor je taktiež potrebné pred príchodom zamestnancov poriadne upratať.

Enter your keyword